linképítés nem működik

Linképítés nem működik, mi lehet a gond?

A backlinkek csak egy darabja a kirakósnak

A linképítés, ahogy a legtöbb SEO mondja, az egyik legfontosabb keresési rangsorolási tényező a Google-on. De mint weboldal-tulajdonos és linképítő, tudnod kell, hogy nem ez az egyetlen rangsorolási tényező.

A SEO-hoz több tucatnyi szál kapcsolódik, amikor egy weboldal rangsorolásáról van szó. Ha azonban jártas vagy a SEO-ban, akkor tudnád, hogy rengeteg SEO feladat van, amit jól kell elvégezned a rangsoroláshoz.

Pontosan úgy, mint ahogy minden kirakóst a megfelelő helyre rakva a megfelelő képet fogja eredményezni. Hasonlóképpen, minden helyes SEO feladat megfelelő ütemben, megfelelő módon történő végrehajtása eredményt hoz a keresőmotorokban.

Ha kíváncsi vagy, hogy mi minden van a SEO-ban, ami nem csak tartalom és backlinkek. Akkor íme egy lista, hogy csak néhányat említsünk:

  • A webhely sebességének optimalizálása
  • Weboldal mobil optimalizálása
  • Meta cím és Meta leírások
  • Tartalom összekapcsolása
  • Tematikus relevancia és a lista folytatható

A szakterületedtől és a versenytársaidtól függően megúszhatod, ha nem koncentrálsz néhány kisebb SEO feladatra. De mégsem várhatod el, hogy a gyengén optimalizált tartalom és weboldal csak a bejövő linkek használatával a Google rangsorában szerepeljen.

Mint mondtam, a backlinkek csak egy darabja a kirakósnak, még ha néha a legfontosabb darab is lehet, ez nem jelenti azt, hogy a SEO minden más darabját elhanyagolhatod. Ha engem kérdezel, ezzel a ponttal foglalkozni kell, és ez nyilvánvalóan az igazság a backlinkekkel kapcsolatban.

A linkek építése időigényes

Tessék, ki lett mondva…

Régebben, amikor az ügyfelek megkerestek, és egy linképítési kampány időtartamát kérték. Néha azt mondtam, hogy 6+ hónap, mert a nulláról kezdték, és hegyeket kellett megmászniuk.

Nem találom mulatságosnak, amikor megkérdezik tőlem, hogy „Miért olyan hosszú?”. Őszintén szólva nem hibáztatom őket ebben. Ha csak most kezded, és minőségi linkeket keresel a webhelyedre, akkor tudnod kell, hogy ez az út hosszú lehet. De hidd el, megéri az időt és az erőfeszítést.

Egy linképítő kampány elindításához és a kampányok méretének növeléséhez szükség van:

  • Tartalom előállítása (Ha még nincs tartalom a kezdéshez)
  • Célzott lista létrehozása
  • A megfelelő emberek megkeresése személyre szabottan
  • Vendégposztok közzététele és linkek beillesztése
  • A megszerzett minőségi backlinkek elemzése
  • Olyan technikák kihasználása, amelyek nem járnak kapcsolatfelvétellel, mint például a HARO.